Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
Re: Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Zapytaj!andy1111 pisze:Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
http://www.allegro.pl/item497013430_loz ... _inne.html
Pzdr.
Re: brak
Nie załamuj się i szukaj dalej...andy1111 pisze:niestety ten sprzedawca nie posiada do varadero.
pytałem już wcześniej.
zdaje się że pozostanę przy starych. mają dopiero 50 tys. więc drugie tyle przed nimi
![Smiech :lol:](./images/smilies/1i.gif)
![Smiech :lol:](./images/smilies/1i.gif)
![Smiech :lol:](./images/smilies/1i.gif)
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... ozyska_kol
Wszystkie łożyska są znormalizowane, więc spisujesz numer z twoich i idziesz do dobrego sklepu z łożyskami i tam kupujesz.
jeżeli potrzebujesz simmeringi uszczelniające, to one są też znormalizowane i postepujesz z nimi tak jak z łożyskami![Puszcza oczko ;)](./images/smilies/2.gif)
Z własnego doświadczenia mogę ci polecić łożyska Timmken(trochę drogie), FAG i SKF. Dosyć trwałe są NSR, bodajże francuska produkcja.
jeżeli potrzebujesz simmeringi uszczelniające, to one są też znormalizowane i postepujesz z nimi tak jak z łożyskami
![Puszcza oczko ;)](./images/smilies/2.gif)
Z własnego doświadczenia mogę ci polecić łożyska Timmken(trochę drogie), FAG i SKF. Dosyć trwałe są NSR, bodajże francuska produkcja.
Jak widzisz tutaj nie ma reguły. Jedne łożyska są lepsze, inne gorsze. Ważne też gdzie wyprodukowane ;)To że są znormalizowane nie ulega wątpliwości i nie ma co sugerować się chwytami reklamowymi, że dane łożyska są tylko i wyłącznie do motocykla X, albo Y, bo identyczne i za mniejszą kasę kupisz w każdym sklepie z łożyskami ![Puszcza oczko ;)](./images/smilies/2.gif)
Z SKF-ami dałem sobie spokój(przereklamowane). Nauczyły mnie tego łożyska, które zamontowałem w XJ 600. Zamontowałem FAG i spokojnie przelatałem 30 tys.km. Tak samo zrobiłem w FZS 600.
Obecnie montuję TIMMKEN(prywatnie), jak i FAG w ciągach produkcyjnych, które pracują 24h na dobę i są bardzo mocno obciążone. To dla mnie najlepszy tester łożysk![Usmiechnięty :)](./images/smilies/1.gif)
Twoje łożyska być może nie pracowały zbyt długo ponieważ nie zwrociłeś uwagi na to jaki powinny mieć luz montażowy "C".
Im większy wcisk łożyska, tym większy powinien być luz montażowy.
W motocyklach zazwyczaj łożysko powinno mieć luz C3.
Jeżeli łożysko nie ma żadnego symbolu "C", to jest to tzw. luz "normalny".
Wystarczy, że to przeoczyłeś i już wiesz skąd tak niski przebieg Twoich łożysk.
![Puszcza oczko ;)](./images/smilies/2.gif)
Z SKF-ami dałem sobie spokój(przereklamowane). Nauczyły mnie tego łożyska, które zamontowałem w XJ 600. Zamontowałem FAG i spokojnie przelatałem 30 tys.km. Tak samo zrobiłem w FZS 600.
Obecnie montuję TIMMKEN(prywatnie), jak i FAG w ciągach produkcyjnych, które pracują 24h na dobę i są bardzo mocno obciążone. To dla mnie najlepszy tester łożysk
![Usmiechnięty :)](./images/smilies/1.gif)
Twoje łożyska być może nie pracowały zbyt długo ponieważ nie zwrociłeś uwagi na to jaki powinny mieć luz montażowy "C".
Im większy wcisk łożyska, tym większy powinien być luz montażowy.
W motocyklach zazwyczaj łożysko powinno mieć luz C3.
Jeżeli łożysko nie ma żadnego symbolu "C", to jest to tzw. luz "normalny".
Wystarczy, że to przeoczyłeś i już wiesz skąd tak niski przebieg Twoich łożysk.