i jak rozwiazales juz problem..?
Na 99,9% to nie rozrusznik Honda robi je nie do zdarcia,w odroznieniu do innych marek, wiem bo tez takie jazdy mialem, sprawdzalbym w kolejnosci: Aku, przekaznik, regulator, alternator, a na koncu rozrusznik.
Pozdr.
Rozrusznik - czy ktoś ten temat już przerabiał ?
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: witam
Problem rozwiązany . Jednak był to akumulator zwarcie w jednej z cel.LaSylva pisze:i jak rozwiazales juz problem..?
Na 99,9% to nie rozrusznik Honda robi je nie do zdarcia,w odroznieniu do innych marek, wiem bo tez takie jazdy mialem, sprawdzalbym w kolejnosci: Aku, przekaznik, regulator, alternator, a na koncu rozrusznik.
Pozdr.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: czw mar 10, 2016 11:01 pm
- Imię: nevada
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000
- Rocznik: 2003
Re: re
seba0000 pisze:powodem była za mała powierzchnia styku uchwytów kabli rozruchowych to tak po moich przemyśleniach - spotkałem się już z tym w samochodzie. A opiłków w rozruszniku za dużo nie było.Kuba-car pisze: Tak śledzę ten temat i za diabła nie wiem co było powodem że na te pożyczki nie odpalał-a później hulał :roll:
Witam. Potwierdzam objawy . W moim przypadku nawet zdemontowałem rozrusznik i podpiąłem go na stole warsztatowym pod 12V ( kręci jak szalony ) więc demontaż nie był konieczny ,jednak rozwiałem swoje wątpliwości. Po ponownym zamontowaniu
podłączyłem napięcie na krótko by sprawdzić czy wtedy "kręci" - poprostu kablami rozruchowymi. I tu szok słabo kręci a kable gorące się zrobiły. O co chodzi? - postanowiłem jednak włożyć aku do motocykla i sumiennie wyczyścić styki połączenia + i -
i tu cykanie przekaźnika ustało i wszystkie inne objawy również . Więc sugeruje skręcać kluczami "10" styki aku a nie dłubać i udawać że skręcone wkrętakiem. Wszysko na temat.