Filtr K&N do varadero
Filtr K&N do varadero
cena koło 250zł. ponoć mniej na nim pali. wiec sobie zakupiłem.
Mam mega zniżke w INTER MOTORS vel INTER CARS
jak ktoś z Wawy kce jakieś filtry świece oleje żarówki to można u mnie zamówić.
Mam mega zniżke w INTER MOTORS vel INTER CARS
jak ktoś z Wawy kce jakieś filtry świece oleje żarówki to można u mnie zamówić.
no jak by to zliczyć w sumie te 0,5L/100km wiecej to ten K&N mimo że nie trzeba go wymieniać co 12 000kmjak zwykły filtr.. to sie nie zwróci.
przy motocyklach gaźnikowych to raczej pewne ze bedzie wiecej palił. tak bylo przy AT i TA. ale wytrysk powinien to sobie jakos wyrównać i na trasie spalanie powinno być mniejsze (powinno )
przy motocyklach gaźnikowych to raczej pewne ze bedzie wiecej palił. tak bylo przy AT i TA. ale wytrysk powinien to sobie jakos wyrównać i na trasie spalanie powinno być mniejsze (powinno )
a czy nie trzeba przypadkiem aby wtórnir regulować gaźników/ przesterowywac wtrysk i komputer w ogóle, z racji tego , ze sprzet dostaje inny skład mieszanki? niektórzy mówią ze trzeba, że szczególnie wtrychowe zapłony głupieją... co wy na to. Ja miałem KNa w Transalpie gaźnikowym, nic sie nie zmieniło wtedy...
a jakie sa wasze opinie, doświadczenia?
a jakie sa wasze opinie, doświadczenia?
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1882
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
- Lokalizacja: Mysiadło
komputer powinien przeregulować wtrysk... :roll:longus pisze:a czy nie trzeba przypadkiem aby wtórnir regulować gaźników/ przesterowywac wtrysk i komputer w ogóle, z racji tego , ze sprzet dostaje inny skład mieszanki? niektórzy mówią ze trzeba, że szczególnie wtrychowe zapłony głupieją... co wy na to. Ja miałem KNa w Transalpie gaźnikowym, nic sie nie zmieniło wtedy...
a jakie sa wasze opinie, doświadczenia?
no i po przejechaniu 6500km na K&N..
idzie 202kmh licznikowe na 4 biegu, lepiej zapierdziela jak sie mu da ostro w gaz niz na papierowym choc dolny zakres obrotów jest troche mniej elastyczny. no i przy ostrej jeździe ubyło mi 150ml oleju na 6500km mysle ze to przez K&N.. chyba wracam na papier. komp napewno nie ustawi dawki pod taki przelotowy filtr, wiec jest mysle mocno zubożona co zużywa oczywiscie szybciej silnik, chocby przez wiekszą temp spalania w cylindrze
idzie 202kmh licznikowe na 4 biegu, lepiej zapierdziela jak sie mu da ostro w gaz niz na papierowym choc dolny zakres obrotów jest troche mniej elastyczny. no i przy ostrej jeździe ubyło mi 150ml oleju na 6500km mysle ze to przez K&N.. chyba wracam na papier. komp napewno nie ustawi dawki pod taki przelotowy filtr, wiec jest mysle mocno zubożona co zużywa oczywiscie szybciej silnik, chocby przez wiekszą temp spalania w cylindrze