Zakupiłem oferowany na allegro motocyklowy woltomierz z termometrem temperatury :
http://allegro.pl/woltomierz-motocyklow ... 08216.html
W SD02 trochę trudno znaleść miejsce na to urządzenie aby nie rzucało się zbytnio w oczy a było częściowo chronione przed deszczem.
Przygotowania do montarzu:
![Obrazek](http://s13.postimage.org/pbqo5i1er/przymiarki.jpg)
Zasilanie woltomierza wpiołem - plus pod stacyjkę, minus bezpośrednio pod akumulator, kiedy wyłącze zapłon wyłaczam równocześnie woltomierz. W SD02 ze stacyjki wychodzą dwa przewody : czerwony oraz czerwony z czarnym paskiem. Po włączeniu zapłonu napięcie pojawia się na przewodzie z czarnym paskiem
![Obrazek](http://s18.postimage.org/vajn7cyb9/kable_ze_stacyjki.jpg)
Przycisk do zmiany nastaw zamontowałem w schowku po prawej stronie. Niezależnie od aktualniej nastawy , jeśli wartości ładowania lub temperatura zmienią się powyżej lub poniżej nadanych nastaw, zostanie to sygnalizowane migającą djodą.
![Obrazek](http://s12.postimage.org/ppxbzkkjd/przycisk1.jpg)
![Obrazek](http://s17.postimage.org/fpb07opln/przycisk_1.jpg)
Przy pełnym skręcie kierownicą, woltomierz ma ok. 2 mm luzu :
![Obrazek](http://s11.postimage.org/hd9k4k32n/przy_skr_cie.jpg)
![Obrazek](http://s7.postimage.org/f86d1b6fb/zblizenie_mocowania.jpg)
Czujnik temperatury umieściłem po lewej stronie nad zegarami wkładając go w kawałek gąbki ( czujnik jest metalowy i w trakcje jazdy mógłby się obijać o obudowę) i przytwierdzając go trytytkami ((chyba tak się te teśmy nazywają
Tak to wygląda :
![Obrazek](http://s11.postimage.org/5nnngzzin/na_gotowo.jpg)
![Obrazek](http://s9.postimage.org/pj8qxxukr/DSC00280.jpg)