Witam. Szukałem i chyba nie ma ,więc zakładam.Czy słyszeliście o podobnym problemie?....
Całkiem nie dawno kupiłem używane sd01 z 2000 r.w całkiem fajnej kondycji( jak na ten rok oczywiście).przed sezonem postanowiłem dokonać ogólnego przeglądu motocykla,żeby wiedzieć co i jak i oczywiście dokonać wymiany kilku podstawowych rzeczy jak olej filtry itp.podczas odkręcania świec zapłonowych,jedna poszła całkiem lekko,druga była odkręcona do połowy .gdzieś kiedyś z zasłyszanych opinii podwórkowych doszły mnie słuchy że vałka generuje na tyle duże drgania,że właśnie świece lubią się czasami odkręcać.co wy na to?pozdrawiam
pawel29 pisze:Witam. Szukałem i chyba nie ma ,więc zakładam.Czy słyszeliście o podobnym problemie?....
Całkiem nie dawno kupiłem używane sd01 z 2000 r.w całkiem fajnej kondycji( jak na ten rok oczywiście).przed sezonem postanowiłem dokonać ogólnego przeglądu motocykla,żeby wiedzieć co i jak i oczywiście dokonać wymiany kilku podstawowych rzeczy jak olej filtry itp.podczas odkręcania świec zapłonowych,jedna poszła całkiem lekko,druga była odkręcona do połowy .gdzieś kiedyś z zasłyszanych opinii podwórkowych doszły mnie słuchy że vałka generuje na tyle duże drgania,że właśnie świece lubią się czasami odkręcać.co wy na to?pozdrawiam
Mało prawdopodobne, bardziej bym szukał winy w nieprawidłowym montażu.
Ciekawa opinia o tym odkręcaniu się świec V-ki. Ja mam w AT cztery świece, ale nigdy sie nie odkręciły. Po prostu za lekko była dokręcona. Ale kolego sprawdź gwint w cylindrze, gdzie była świeca luźna. Może komus się za mocno dokręciło, oby nie.
kurde nie strasz .chociaż nowe wkręcały się całkiem normalnie więc może wszystko jest jednak ok..a tak nawiasem mówiąc wkręciłem tam teraz SPLITFIRE PLATINUM podobno mają gwarancję na 100 000 mil.zobaczymy..
hej.świeczki zakupiłem na allegro.likwidują sklep(stary numer ),ale tylko tam je mieli.może kupił bym inne,ale szwagier lata na nich w tryumpie tigerze 1050 drugi sezon i jest rewelacja.spalanie inne i przede wszystkim równa praca silnika.tanie nie są ale miałem już dość podrób irydówek NGK,czy innych DENSO,które po 1000km,zaczynają przerywać.sam tego doświadczyłem.tak więc polecam.pozdro.
hej.świeczki zakupiłem na allegro.likwidują sklep(stary numer ),ale tylko tam je mieli.może kupił bym inne,ale szwagier lata na nich w tryumpie tigerze 1050 drugi sezon i jest rewelacja.spalanie inne i przede wszystkim równa praca silnika.tanie nie są ale miałem już dość podrób irydówek NGK,czy innych DENSO,które po 1000km,zaczynają przerywać.sam tego doświadczyłem.tak więc polecam.pozdro.
Do SD01 stosujemy platynowe a nie irydowe, irydowe są do wtrysków SD02.
Bardzo prosze uzasadnić dlaczego platynowe do SD01, a irydowe SD02. Dlaczego świeca o lepszej iskrze i dłuższym przebiegu nie może byc stosowana np w SD01. https://www.youtube.com/watch?v=tS4MV2p ... re=related Filmik może tendencyjny, ale różnice widać.
ADAMO16 pisze:Bardzo prosze uzasadnić dlaczego platynowe do SD01, a irydowe SD02. Dlaczego świeca o lepszej iskrze i dłuższym przebiegu nie może byc stosowana np w SD01. https://www.youtube.com/watch?v=tS4MV2p ... re=related Filmik może tendencyjny, ale różnice widać.
to pytanie chyba do producenta
takie są zalecenia co do typów świec
prawda jest taka że przy wyborze świeczek najpierw kukłem do serwisówki bo stare które wyjąłem były właśnie irydowe.ponieważ nie wiedziałem ile mają przejechane,( chociaż były lekkie przyczernienia na izolatorze,co mogło by świadczyć o przebiegu co najmniej 15000km)a moje wiaderko ma w/g licznika 63000km ,więc po ostatniej wtopie z irydami stwierdziłem że czas na coś innego.no i padło na splitfajery platynowe.polatamy,zobaczymy