tylny amor - regulacja dobicia, odbicia, tłumienia...
tylny amor - regulacja dobicia, odbicia, tłumienia...
Witam Szacowne grono
czy mi sie tylko wydaje że tylny amor w SD02 nie ma żadnej regulacji poza napięciem sprężyny..? Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie tył mimo że jeżdze na 2,0 atm zamiast 2,5atm jest twardy jak w kamien i w porównaiu do przodu, zdecydowanie mniej sie ugina a moto ma 38 000km.
Czesc mozna zwalic na japońskie opony bridgestone. Napewno komfort na anakee czy tourance był by lepsze ale może ktoś ma jakieś inne podpowiedzi.
pozdrawiam, wasz rambo :shock:
PS: poza tym motur bajka !
czy mi sie tylko wydaje że tylny amor w SD02 nie ma żadnej regulacji poza napięciem sprężyny..? Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie tył mimo że jeżdze na 2,0 atm zamiast 2,5atm jest twardy jak w kamien i w porównaiu do przodu, zdecydowanie mniej sie ugina a moto ma 38 000km.
Czesc mozna zwalic na japońskie opony bridgestone. Napewno komfort na anakee czy tourance był by lepsze ale może ktoś ma jakieś inne podpowiedzi.
pozdrawiam, wasz rambo :shock:
PS: poza tym motur bajka !
Re: tylny amor - regulacja dobicia, odbicia, tłumienia...
A jak masz ustawiony amortyzator?rambo pisze: Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie tył mimo że jeżdze na 2,0 atm zamiast 2,5atm jest twardy jak w kamien i w porównaiu do przodu, zdecydowanie mniej sie ugina
Kręcisz pokrętłem w prawo (jak wskazówki zegara) - "utwardzasz", w lewo- "zmiękczasz".
>> Skierniewice's Brotherhood of Beer <<
przy jeździe w dwie osoby jest jeszcze gorzej lub tak samo niestety ;/
przy wiekszych predkosciach podskakuje na siedzeniu jak na rodeo.
amor mam opuszczony na sam dół napiecia. jak go podniose jest to samo. pasazer ma udar w tyłek
Bogdan BC pisał ze amor w starej sd01 jest miekciejszy, moze to jest jakis kierunek. lub sama sprężyne przełożyc bo ona jak widac jest prgresywna. im mocniej sie ją ugnie, tym jest twardsza
przy wiekszych predkosciach podskakuje na siedzeniu jak na rodeo.
amor mam opuszczony na sam dół napiecia. jak go podniose jest to samo. pasazer ma udar w tyłek
Bogdan BC pisał ze amor w starej sd01 jest miekciejszy, moze to jest jakis kierunek. lub sama sprężyne przełożyc bo ona jak widac jest prgresywna. im mocniej sie ją ugnie, tym jest twardsza
Od 2004 jest regulacja dobicia amortyzatora. Znajduje się ona w dolnej obudowie amortyzatora w tym przewężeniu zaraz przy mocowaniu. Reguluje się śrubokrętem. W lewo S w prawo H. Są wielkie odczuwalne różnice. Ogólnie chodzi o przepływ oleju (chyba).
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Oczywiście ona jest tylko w wersji z abs-emPretor pisze:postaram się jak nie zapomnę
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz