Riczi pisze:
Specjalnie dla kolegów, kupię przy następnej zmianie coś z "wyższej półki" (tylko cholerka co?!), rozbiorę i porównam jak sprawa wygląda po sezonie. Osobiście nie lubię teoretycznych rozważań - wolę empirycznie.
Proszę James
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
Ewentualnie Knecht / Mahle OC575, ale z naciskiem jednak na ten powyższy.
Filtr oryginalny Hondowski oleju 15410MCJ505 kosztował mnie 44 zł.
Zamawiałem taki do Cb500 ojca ale ten numer pasuje do viadra i do 99 % Hond.
Dla siebie jednak kupiłem wcześniej Filtr Man MW 64/1 koszt 26 zł.
Z resztą ani Honda czy też inni producenci nie robią sobie filtrów tylko zamawiają serie u specjalistów czyli np. Purflux Man Knecht itp. i na pewno nie produkuje dla nich nic Hisro
Oryginał powietrza to już koszt 200 zł ale to pasuje bo musi i śpisz ze spokojną głową.
Z IC zamawiałem też świece do SD 02 NGK IJR8B9 wyszły tanio ze zniżkami 80 zł/szt.
Te co wykręcałem były DPR8EIX-9 czyli irydowe ale od jedynki. Kupiłem na takich w Niemcowni i jak widać oni też potrafią oszczędzać bo koszt tej świecy to połowa ceny IJR8B9:hyhy: Po przebiegu 37 tyś elektrody były nadpalone. Wizualnie też przerwa była większa. Silnik pracował na nich normalnie, ale na nowych jest malina. Nie zdążyłem jeszcze wymienić uszczelki kolektora bo dmucha ale to przy następnym pobycie w PL czyli w maju. Zalałem za to nowy płyn chłodniczy przy okazji wyczyściłem wszystkie kroćce pod przewodami gumowymi bo aluminium lubi sobie popuchnąć i lekko się pocił na łączeniach. Stary miał temperaturę krzepnięcia -25 st także podejrzewam ,że był zalany fabrycznie.
Sporo roboty miałem z wciśnięciem dystansu na środkowej śrubie pomiędzy ramą a silnikiem o którym zapomniał ktoś przy zakładaniu gmoli.
Poprawiłem elektrykę od gniazda zapalniczki i grzanych manetek bo była zrobiona typowo po Niemiecku
Niestety zbiornik będę musiał jeszcze raz zwalać przez ten nieszczęsny filtr. Roboty niby dużo nie jest ale w planach było wykonać za jednym rzutem.