Witam, tydzień temu kupiłem Varadero 125 2002r.
Wszystko było w porządku do dziś. Przyszedłem do garażu, miał problem z odpaleniem ale odpalił. W trakcie przejażdżki zaczął przerywać, nie trzymała obrotów po czym zgasła. Pełen zbiornik benzyny. Po odstaniu paru godzin w garażu na początku było super lecz po chwili problem powrócił oraz motocykl nie chce jechać. Na dworze duża wilgotność oraz deszcz. Miał ktoś podobną sytuację bądź jakieś sugestię?
Problem z dopływem paliwa? Wilgoć?
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 28, 2017 9:41 pm
- Imię: Piotr
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2002
- rondelfranka
- Udaje motocyklistę
- Posty: 126
- Rejestracja: pt paź 14, 2016 5:19 pm
- Imię: waldek
- Marka motocykla: honda
- Model: varadero 1000
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: lubań
Re: Problem z dopływem paliwa? Wilgoć?
Zacznij od filtrów Paliwa , jeśli jakieś ma to mogą być niedrożne
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 9
- Rejestracja: śr maja 03, 2017 10:26 pm
- Imię: Robert
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2006
Re: Problem z dopływem paliwa? Wilgoć?
Witam,
objawy jak przy braku paliwa,
1. wez czystą butelkę na paliwo, zakrec kranik (pozycja srodek)
2. waz z kraniaka do butelki odkrc i sprawdz czy leci.
jak leci to dalej
3. sprawdz czy masz filtr, jak masz to sprawdz czy przelatuje paliwo za filtr i tak podążaj az do gaznikow, a w zasadzie do trojnika sprawdz czy syf nie dostal sie do trojnika.
Po tym co piszesz to w zasadzie moze sie zawieszac jescze zawor w gazniku tzw plywak, ale honda ma dwa gazniki wiec drugi powinien podawac, bo dwa zawory jednoczesnie sie zawieszajace to malo prawdopodobne.
4. jak szlag trafi znowu a układ paliwowy zdjagnozowany na -- Prawidlowo sprawdź czy swiece mają iskrę, lub czy iskra nie idzie bokiem. Bo z wilgocią to bym raczej obstawiał elektrykę czyli zapłon, cewki.
objawy jak przy braku paliwa,
1. wez czystą butelkę na paliwo, zakrec kranik (pozycja srodek)
2. waz z kraniaka do butelki odkrc i sprawdz czy leci.
jak leci to dalej
3. sprawdz czy masz filtr, jak masz to sprawdz czy przelatuje paliwo za filtr i tak podążaj az do gaznikow, a w zasadzie do trojnika sprawdz czy syf nie dostal sie do trojnika.
Po tym co piszesz to w zasadzie moze sie zawieszac jescze zawor w gazniku tzw plywak, ale honda ma dwa gazniki wiec drugi powinien podawac, bo dwa zawory jednoczesnie sie zawieszajace to malo prawdopodobne.
4. jak szlag trafi znowu a układ paliwowy zdjagnozowany na -- Prawidlowo sprawdź czy swiece mają iskrę, lub czy iskra nie idzie bokiem. Bo z wilgocią to bym raczej obstawiał elektrykę czyli zapłon, cewki.