Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Podczas ostatniej jazdy używałem grzania manetek. Niestety u celu podróży wystąpił problem - nie dało się ustrojstwa wyłączyć. Teraz po przekręceniu kluczyka w poz. ON miga mi 1 dioda i nie daje się wyłączyć. Akumulator naładowany. Co można z tym zrobić? Gdzie znaleźć schemat sterownika?
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 82
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 11:53 am
- Imię: Jacek
- Marka motocykla: BMW
- Model: R1200GS
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Sławno
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Sprawdź połączenia, mruganie może być przyczyną braku dobrego styku, wtedy manetka ostrzega.
- Robinho
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 388
- Rejestracja: pt paź 04, 2013 9:48 pm
- Imię: Robert
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
U mnie tez mryga. gdzie sprawdzic the styki ?
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Poczytałem tu i tam, popytałem, sprawdziłem i już wiem. Miganie diody sterownika spowodowane jest zbyt niskim napięciem zasilania. W moim przypadku po 7 latach pada fabryczny akumulator Yuasa. Czas na zmianę.
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
- Robinho
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 388
- Rejestracja: pt paź 04, 2013 9:48 pm
- Imię: Robert
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Czy padające aku ma wpływ na podgrzewane manetki? U mnie wyglądało to tak że na niskich obrotach nie działały włączały sie dopiero jak jechałem.Teraz mruga niezależnie od ilości obrotów.
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
tak jest i u mnie, a aku ma na pomiarze 10,8 V.Robinho pisze:Teraz mruga niezależnie od ilości obrotów.
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 82
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 11:53 am
- Imię: Jacek
- Marka motocykla: BMW
- Model: R1200GS
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Sławno
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Jeśli sterownik mruga, to w 99% przypadków to brak pełnego napięcia, u mnie to było jakieś kosmiczne podłączenie i manetki grzały tylko na 1,5 i na 1 i to tylko podczas jazdy. Ale przyczyn może być klika: - nieprawidłowe podłączenie, słabe aku, słaba masa (dwa ostanie w przypadku jeśli objawy postępują z czasem)
- Endriusza
- Sympatyk
- Posty: 98
- Rejestracja: czw gru 19, 2013 8:35 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 1000VA
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
A jak masz teraz podłączone? Idzie zima. Moje grzeją tylko tak jak u Ciebie na początku. Będzie czas pogrzebać.dresler pisze:Jeśli sterownik mruga, to w 99% przypadków to brak pełnego napięcia, u mnie to było jakieś kosmiczne podłączenie i manetki grzały tylko na 1,5 i na 1 i to tylko podczas jazdy. Ale przyczyn może być klika: - nieprawidłowe podłączenie, słabe aku, słaba masa (dwa ostanie w przypadku jeśli objawy postępują z czasem)
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
No doopa. Założyłem dziś nowy w pełni naładowany akumulator, a dioda dalej sobie miga. Czyli problem nie leży w niskim napięciu akumulatora, tylko gdzie? Nie mam pojęcia, może ktoś coś wie?
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
podepnij woltomierz bezpośrednio pod zasilanie układu. sprawdź napięcie przy sterowniku.
problem może być z grubością, zaśniedzeniem kabli.
edit - jeśli napięcie będzie niskie (poniżej 12V) spróbuj podpiąć sterownik pod aqu samochodu i sprawdź ponownie.
problem może być z grubością, zaśniedzeniem kabli.
edit - jeśli napięcie będzie niskie (poniżej 12V) spróbuj podpiąć sterownik pod aqu samochodu i sprawdź ponownie.
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 82
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 11:53 am
- Imię: Jacek
- Marka motocykla: BMW
- Model: R1200GS
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Sławno
Re: Sterownik Podgrzewanych manetek chyba padł
Sprawdź sposób podłączenia - właściwe to bezpośrednio od akumulatora przez przekaźnik od stacyjki.