Z fotą prosta sprawa. Musisz jedynie mieć foto na jakimś hostingu.
Tego w necie tysiące wystarczy wpisac w google.
Potem w edytorze na forum najedź kursorem na guzior "Img" (image)
i będziesz miał centymetr poniżej podpowiedź z instrukcją
Co do pozycji to doskonale wiem o czym piszesz bo miałem początkowo ten sam problem.
Jeździłem wczesniej wyłącznie na sportach i na turystycznym enduro nie moglem sobie znaleźć odpowiedniej pozycji.
Finalnie znalazłem odpowiednia pozycję w momencie w którym zacząłem jeździć poza drogą.
Wczesniej jakoś nie mogłem ogarnąć tematu ale jak polatałem na stojaka na setach i zobaczylem jak ważny
jest balans na w tej pozycji i na siedząco, to wtedy okazało sie ze inaczej czuje moto przy dość mocnym dosiadzie
na zbiornik paliwa. Jakoś automatycznie później utrwaliła mi sie ta pozycja i okazało się, że w tej sytuacji poza
świetną kontrolą sprzetu nie istnieje właśnie kłopot z widzeniem przez szybę.
Tak jak pisali koledzy wczesniej istnieje jeszcze kilka innych kryteriów które maja na to wpływ,
ale okazuje się że chowanie się za szybą nie jest jedyna formą ochrony przed wiatrem.
Mój kolega offroadowiec zwrócił mi sam kiedys uwage ze siedze na turyście jak na krześle.
Mało ludzi zwraca uwage na właściwą pozycje na konkretnym moto, a wystarczy sobie tematykę
przełozyc na grunt samochodowy. Może 10% driverów siedzi prawidłowo w puszkach. Tu jest podobnie.
Moja rada dla każdego jest taka żeby przede wszystkim prawidłowo siedzieć na ośle , a dopiero
później zmieniać całą konfekcję w koło siebie.